Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 17 augusti 2009

En bra nyhet och två dåliga...

Vi börjar med de dåliga nyheterna. Första så var jag på sjukhuset imorse för jag blödde något hemskt när jag träna igår. Läkaren sa att mitt sår verkar inte vilja läka utan att vi fick nog hjälpa till lite. Han ville sätta mig på cortison...då skrek jag! Jag vill INTE vara helt svullen och tjock till bröllopet...nej tack! Jag fick en ny tid om två veckor så skulle vi se hur läget såg ut då, men inga mjölkprodukter och helst inte stark mat. Det gick jag med på och sa till att jag hörde av mig om det blev värre igen. Dåliga nyheten nummer 2: Kom ut och såg att någon att hade kört på min bil. Och självklart ingen lapp!!
Så nog med de tråkiga, goda nyheten är att de söker förskollärare i Åkarp och jag har sökt ditt. Ska på intervju på torsdag kl 10 =) Mamma tar lilleman. Önska mig lycka till =0)


2 kommentarer:

  1. har du anmält det för polisen för det skall du för försåkrings sak

    SvaraRadera
  2. försäkring va det

    SvaraRadera