Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 10 augusti 2009

Lugn!

Eric har kanske börjat fatta nu att man inte behöver vakna på natten och om man vaknar så behöver man inte mammas hjälp att somna om. Eric har varit lugn nu 3 nätter i rad, han sover bra och vaknar till med bara vänder sig och somnar om. Nu ska bara jag lära mig sova längre än 2 timmar i sträck..HIHI! Men det kommer nog snart!
Sitter och kollar mat inför veckan, det är lika rolig varje vecka. Jag tänkte att jag skulle börjar göra lite mer mat som Eric kan också äta, men min fantasi är lite dålig för tillfället.

Mini Peter sover nu , sen ska vi ta nog och åka en tur till öppna förskolan. Träffa kusinerna och leka med de andra barnen som finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar