Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 30 augusti 2009

Blääää..........!!!!!!!!!

Vilken kväll och natt det har varit. Peter hade ur ont i sitt öga och kunde verkligen inte slappna av alls. Lilleman somna runt 18 och vakna helt galen kl 22. Skrek mellan 22 - 01, då vi åkte in till akuten igen för att Peter skulle få någon smärtstillande. Lilleman somna i bilen så jag körde omkring medans Peter var där inne. Han fick inget, då de inte ger om man inte har tandvärk. Ursäkta mig men vilka IDIOTER!!!! Vi åkte hem igen och Peter somna när vi hade satt tryck och mörkt på hans öga. Jag tror jag somna lite över 02 och vakna av en viss herre igen kl 03. Sen var det igång igen, sov 10 min, skrek 40 och bara fortsatte så. När han skrek så blev han täppt i näsan och blev ännu mer arg för det. Gissa om jag bara kände för att lämna allt och gå ut och sätta mig på någon parkbänk. Peter tog honom på morgonen, för fast han somna vi 01, så gav vi upp vid 6.30. Nu gnäller han igen och han vill inte sova. Men kropp skriker om att jag måste sova, får inte behålla något för tillfället. Men så är livet som små barnsförälder.
Medans jag har skrivit har jag sprungit fram och tillbaka för att få Eric lugn och försökt få honom att sova....och han somna precis. Peter sover och jag ska springa ut med hunden nu så jag kan sova lite innan han vaknar igen.

1 kommentar:

  1. Det låter lite stökigt hos er. Jag hoppas att ni har fått sova en stund så att ni kan ta er igenom söndagen. Ringer sen.
    Kram Katarina

    SvaraRadera