Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 13 augusti 2009

Var tar tiden vägen...

Min tid bara springer iväg. Jag hinner inte alls med det som jag vill göra under dagarna. Lägger om rutiner för Eric nu, försöker få honom att bara sova en gång per dag men längre. Inte en timme på förmiddagen och en timme på eftermiddagen. Bättre han sover 2 timmar mellan 12 - 14. Men vi får se vad han tycker om mina idéer =) Dagen har varit händelserik, varit på öppna förskolan och träffat Carro och Luke. Sen hem och sovit, ute och gått en lång runda i regnet och varit på ikea när Peter kom hem. Nu sitter jag och kollar på Unga mödrar, gud va dessa tjejer är korkade och omogna. Blir bara förbannad när jag ser på det! Förresten jag har börjat dricka kaffe, dricker nu kaffe med soja mjölk med is. Hur gott som helst =) Det är väl några fler vuxen poäng till när man dricker kaffe.

1 kommentar:

  1. hahaha va du är duktig...då kan vi ju snart ses över en kaffe ;)Love ya!!! Kraaaamis

    SvaraRadera