Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 28 augusti 2009

Läkaren idag.....BLÄÄÄ

Idag ska jag till läkaren och göra min första behandling. Självklart så måste då Peter jobba ett annat pass idag så han jobbar mellan 9-21. Hoppas jag inte blir dålig av behandlingen utan orkar ta hand om lilleman. Men det ska nog inte vara några problem. Så nu är det bara jag och lilleman hela dagen. Måste fixa mat till oss....tänkte jag kunde äta något som han också kan äta idag. Men vi får se vad det blir. Men nu ska jag göra vid mig medans lilleman sover, sen blir det pärlbutiken. Mamma vill ha röda pärlor till sitt mobil halsband så nu måste jag införskaffa det.

1 kommentar:

  1. Lycka till!!! :S du vet att d är bara att höra av dig om du behöver hjälp....jag kommer på studs =) Massa KRAAAAMISAR på er

    SvaraRadera