Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 20 augusti 2009

Intervju

Idag ska jag till intervju i Åkarp. Och dagen börjar verkligen tidigt idag, lilleman vakna kl 05 och tyckte att det var dags att gå upp. Då finns det inte så mycket att göra än att gå upp med honom. Klockan är nu snart 7 och Peter har precis cyklat till jobbet, lilleman håller på att somna om och så fort han sover ska jag också sova en stund. Måste se lite pigg ut på intervjuen. Mamma ska passa Eric medans jag är där och jag tror att det går rätt snabbt. Efter det blir det obs och kolla ut något jag kan ha på mig imorgon. Hoppas jag hittar något =)

2 kommentarer:

  1. Pontus The King Bechfredag, augusti 21, 2009

    Och ngn mata eric men han börja skrika som faaaan :O trött liten sak ^^

    SvaraRadera