Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 7 augusti 2009

Varmt!!!!

Idag är det VARMT! Vår lilla lägenhet bara kokar, Eric får krypa omkring i bara blöja annars bli han får varm. Vi har som vanligt inte haft en bra natt, men jag ska vara positiv och säga att han bara ligger och snackar hela nätterna. Han hade jo kunnat ligga och skrika! Nu ligger han och gör samma sak för han vill inte sova fast han inte orkar hålla sina små ögon öppna. Läkaren ringde precis om min provresultat...jag är överkänslig för lactos. Och ska undvika rena mjölkprodukter och bara inta låglactos produkter. JIPPI!! Jag ska älskar att vara jobbig. Men ska jag må bra igen så måste jag verkligen se till att inte få i mig någon lactos.

Idag ska vi bara mysa jag och Eric...ta det lugnt och hoppas på att det blir lite svalare så vi kan ut och leka en stund i allafall. Men det ser ut att blåsa lite, så det ska nog inte vara några större problem att gå ut en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar