Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 25 augusti 2009

Har bestämmt mig!

Prata med min läkare idag om hur jag mår och jag kan meddela att jag inte mår toppen. Men alla som känner mig vet om att jag döljer det rätt bra. Men nu börjar min kropp verkligen att säga ifrån då jag känner mig förvirrad och hela tiden trött. Så efter en diskussion med läkaren så kom vi fram till att jag ska prova att bli behandlat med en väldigt låg dos av cellgifter. Se om det kan hjälpa till lite. Men när man har blivit behandlad av de som tar ca 2 timmar så kommer man vara sjuktrött under några veckor. Mitt mål är jo att må bra till bröllopet om det är om ca 3 veckor så jag måste göra behandlingen i veckan om det ska bli bra. Men jag kommer missa något roligt veckan innan bröllopet men det är viktigast att jag börjar att må bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar